Biuro Obsługi Klienta w zakresie zarządzania nieruchomościami mieści się w siedzibie Spółki przy ul. Kaczej 9, pokój nr 2.
Czynne jest w godzinach od 700 do 1500, tel.: (029) 752 29 03.
Do zadań Biura Obsługi Klienta należy załatwianie wszystkich spraw związanych z zarządzaniem czy administrowaniem zarówno zasobów gminnych jak i wspólnot mieszkaniowych, w tym również przyjmowanie i załatwianie skarg, reklamacji i wszelkich zgłoszeń.
Zgłaszanie awarii
Usterki i awarie można zgłaszać:
w dni robocze w godzinach od 700 do 1500, pod numerem telefonu (029) 752 29 03
w dni robocze w godzinach od 1500 do 700, oraz w dni wolne od pracy (całą dobę):
- usterki i awarie wod-kan, c.o. pod numerem telefonu: 695 780 481
- usterki i awarie elektryczne pod numerem telefonu: 607 537 405