Biuro Obsługi Klienta w branży wodociągowo – kanalizacyjnej mieści się w siedzibie Spółki przy ul. Kaczej 9, wejście bezpośrednio od ulicy, obok wejścia głównego.
Czynne jest w godzinach od 700 do 1500, tel.: 29 752 29 75.
Działalność Spółki w branży wodociągowej i kanalizacyjnej prowadzona jest w oparciu o obowiązujące przepisy i Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków uchwalony Uchwałą Nr LV/413/2022 Rady Miejskiej w Przasnyszu z dnia 28 kwietnia 2022 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Mazowieckiego z dnia 02 maja 2022 r. poz. 5189).
Z Regulaminem można zapoznać się tutaj (format PDF) lub w wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Kaczej 9.
Wieloletni Plan Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodociągowych i Urządzeń Kanalizacyjnych
- Wieloletni Plan Rozwoju na lata 2021-2024 – aktualizacja 2022 rok
- Wieloletni Plan Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodociągowych i Urządzeń Kanalizacyjnych na lata 2025-2027
Do zadań Biura Obsługi Klienta należy przyjmowanie interesantów we wszystkich sprawach związanych z branżą wodociągowo – kanalizacyjną, informowanie, wyjaśnianie, udzielanie pomocy w wypełnianiu formularzy, druków, wniosków oraz bezpośrednie załatwianie zgłaszanych spraw lub kierowanie do właściwych komórek organizacyjnych.
W szczególności do zadań Biura Obsługi Klienta należy:
- zawieranie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, bądź wprowadzanie zmian użytkownika lub właściciela nieruchomości,
- przyjmowanie i załatwianie reklamacji dotyczących wystawionych rachunków za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki,
- przyjmowanie od klientów stanów wodomierzy,
- przyjmowanie dokumentacji przedkładanej przez inwestora dotyczącej podłączeń wod – kan,
- przyjmowanie inwentaryzacji powykonawczej od inwestorów,
- wydawanie warunków technicznych przyłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
- przyjmowanie od interesantów skarg i wniosków i przekazywanie ich do dalszego załatwienia do sekretariatu Spółki.
Ustala się 14-dniowy termin załatwiania spraw przyjętych do Biura Obsługi Klienta, w przypadku wydawania warunków technicznych przyłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej termin załatwienia sprawy wynosi 30 dni.
Zgłaszanie awarii
Awarie wodociągowe i kanalizacyjne można zgłaszać całą dobę pod numerem telefonu 29 752 27 57.